5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ !

کتابخانه رنگارنگ در بسیاری از دیوارهای آپارتمان ها و خانه ها گسترده شده است. ایده های تزئینی ، ناب ، پویا ، همه استدلال ها را برای خوشایند و بیدار کردن یک اتاق هماهنگ می کند. اثبات این موضوع در تصاویر متن به شما ارائه داده می شود . با وندا سازه همراه باشید :

5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی

چشم مشتاق ما برای مشاهده در چند وقت اخیر متوجه شده است که به نظر می رسد این کتابخانه رنگارنگ نمایش را از قفسه های کتاب چوبی کلاسیک به سرقت برده است. بنابراین ما که در تزئینات قربانی مد شده ایم ، طبیعتاً خیلی سریع می خواستیم با چوب های بور و روشن یا سفید خداحافظی کنیم . شلف های قفسه کتاب خانه دیواری حق آنها را برای رنگ آمیزی مانند هر دیوار در خانه ادا می کنند و ما نیز از این ادعا حمایت می کنیم : رنگ بیشتر در خانه با شلف های کتاب دیواری !

5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی

کتابخانه را چه رنگی بکنیم بهتر است ؟

در مجلات دکوراسیون و همچنین در فیدهای اینستاگرام ، این کتابخانه هذیان رنگی خود را به نمایش می گذارد و تقریباً ما را آزار می دهد که فکر نکنیم زودتر از آن بعنوان یک کشف سرمایه برای رفاه حال ما در خانه از طریق “کتاب و دکوراسیون” فکر کنیم. رنگ ، دستورالعمل خوشبختی! “برای انتخاب رنگی مناسب که می توانید کتابخانه خود را در آن نقاشی کنید ، اتاق خود را با دقت مشاهده می کنید تا رنگهای موجود و موارد موجود را لیست کنید. قفسه کتاب سبز برای یک لمس مرسوم ، مد روز ، قفسه کتاب مشکی برای یک اتاق نشیمن مدرن ، قفسه کتاب آبی برای یک اتاق نشیمن زیبا و زیبا ، ترکیبات رنگی تا زمانی که شما انسجام سبک خود را در اتاق حفظ کنید بسیار زیاد است.

رنگ کتابخانه !

بنابراین پتانسیل بسیار بالای کتابخانه رنگ مشهود است. خواه به رنگ آبی یا سبز و حتی سیاه باشد (بله ، اگر رنگی باشد!) این نوع قفسه کتاب همیشه در دکور به چشم می خورد. با تشکر از او ، اتاق در همه سطوح برنده می شود: رنگ ها ، خلق و خوی ، شخصیت. و بعد از رنگ آمیزی ، نصب و نصب آن ، ما حتی می توانیم با رنگ کتابهایی که می خواهیم در آنجا ذخیره کنیم بازی کنیم. فقط اگر خیلی خیلی وسایل ذخیره سازی را وسواس داشته باشید. با وندا سازه همراه باشید الهام بگیرید و برای کتابخانه خود رنگی انتخاب کنید!

5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی

یک کتابخانه آبی نفتی برای مخفی کردن صفحه تلویزیون

او ستاره واقعی کتابخانه های رنگارنگ است: کتابخانه آبی و به همین دلیل ، رنگ آبی در دکوراسیون داخلی رنگی است که بندرت از آن خسته می شوید. بسیار زیبا اما نه پر زرق و برق ، کتابخانه آبی در حالی که از جمعیت جدا می شود با دکور ترکیب می شود. این مورد در این اتاق نشیمن بزرگ وجود دارد که رنگ آبی به عنوان راهنما انتخاب شده است. این قفسه کتاب که توسط معمار کمیل هرماند ساخته شده است ، یک بخش کامل از دیوار و حتی گوشه سمت چپ را اشغال کرده است.

ایده خوبی برای الهام گرفتن : رنگ تیره آن همچنین امکان حذف هوشمندانه تلویزیون از دکور را فراهم می کند ، یک تجهیزات کمی غیر جذاب که در نتیجه با رنگ آبی تیره و کتاب ها ترکیب می شود.

5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی

یک قفسه کتاب آبی کم رنگ برای شخصیت بخشیدن به اتاق نشیمن

یکی دیگر از کتاب خانه های آبی که مقاومت در برابر آن امکان ناپذیر است را مشاهده میکنید برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن میتوان از آن استفاده کرد! با استفاده از یک رنگ آبی زیبای کم رنگ ، این کتابخانه رنگارنگ از کف تا سقف امتداد دارد و در قسمت پایین  قفسه ها ، ب چند کمد فوق العاده کاربردی و محتاط اجرا می شود. این قفسه آبی سفارشی ساخته کمیل هرماند که با کاشی های کف سفالی زیبا همراه است ، به وضوح نقش یک قطعه قوی در دکور را بازی می کند.

ایده خوبی برای الهام گرفتن : علاوه بر رنگ بسیار قاطعانه این قفسه کتاب ، آنچه در مورد این قفسه کتاب جذاب است ، trompe-l’oeil تسلط ماهرانه آن است. او بخشی از دیوار را می پوشد که دری را که به اتاق دیگری منتهی می شود پنهان می کند. برای ایجاد جلوه ای زیبا ، درب مورد نظر با رنگ آبی یکسان رنگ آمیزی شده است.

5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی

یک کتابخانه خاکستری آبی برای یک اتاق نشیمن مدرن

با این قطعات تزئینی عالی با منحنی های آلی ، این اتاق نشیمن فاقد شخصیت نیست. برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی و ظرافت ، یک کتابخانه عالی در پس زمینه شکل می گیرد. این نازک کاری های ساخته شده برای اندازه گیری ، تلویزیون و رادیاتورها را به طور درخشان استتار می کند.

ایده خوبی برای الهام گرفتن : اگر رنگ آبی خاکستری بر این قفسه بزرگ کتاب غالب باشد ، لمس چوب بور در لبه های کمد را دوست داریم. انکارفرما ظریف قطعات مبلمان چوبی در اطراف این اتاق نشیمن به همان اندازه دنج و تیز است.

5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی

یک کتابخانه آبی آسمانی برای بیدار کردن یک حس آرامش

این قفسه کتاب که در رنگ آبی آسمانی بسیار مرسوم و مد روز نقاشی شده است ، یک غافلگیری عمیق در این اتاق نشیمن با نشانه های سبک کلاسیک است یک هارمونی عجیبی ایجاد می کند.

ایده خوبی برای الهام گرفتن : رنگ های مشابه یا همان رنگ را روی مبلمان و منسوجات همسایه تقطیر کنید. به عنوان مثال ، در اینجا کوسن های مبل یک زرد کمرنگ زیبا را به نمایش می گذارند که به طرز شگفت انگیزی با رنگ آبی پاستلی مطابقت دارد.5 ایده برای الهام از کتابخانه های رنگارنگ به یاد ماندنی