دکوراسیون مدرن رنگ نقره ای
تاریخچه استفاده از رنگ نقره ای

اگر نگاهی به خانه های قدیمی و فضاهای سنتی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که در آن روزگار افراد بدون داشتن دانش تخصصی در زمینه دکوراسیون، در خلق زیبایی ها و کنار هم چیدن رنگ ها معجزه میکردند. آن ها از آینه، استیل، نقره در خانه های خود بسیار بهره می بردند و درخشندگی و زیبایی خاص و شکوهی وصف ناپذیری را به فضای خانه ها می دادند. امروزه هم بسیاری از افراد و متخصصین معجزه و تاثیر اعجاب انگیز رنگ طلایی و نقره ای برای ایجاد فضایی لاکچری و لوکس را می دانند.

میزان استفاده از رنگ نقره ای در خانه

قطعا نیاز نیست همه چیز برق بزند، حتی استفاده بسیار محدود از رنگ نقره ای در دکوراسیون داخلی خانه ها می تواند تغییرات بزرگ و غیر قابل باوری را ایجاد کند . استفاده از رنگ نقره ای در مقیاس کم برای کسانی که می خواهند تغییر و تحولی در دکوراسیون داخلی ایجاد کنند می تواند بسیار کارامد باشد. اما خوب است بدانید برای استفاده از رنگ نقره ای در دکوراسیون خانه یا فضای اداری هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید رنگ نقره ای را در هر فضایی بکار ببرید.

رنگ نقره ای از نظر روانشناسی

در روان شناسی رنگ ها، نقره ای نشانگر سردی، اعتبار، پرستیژ،  شهرت و علم است. رنگ نقره ای انرژی زیادی را به بیننده انتقال میدهد و تاثیرات مثبت زیادی بر بدن و سلامت آن دارد. رنگ درمان گران از رنگ نقره ای برای درمان تعدادی از بیماری های روحی استفاده میکنند .رنگ نقره ای در محیط زندگی باعث افزایش نبوغ ، تفکر، خلاقیت و آگاهی بیشتر در انسان می شود .

خانه سوپر لوکس با مبلمان و میزناهارخوری نقره ای

شما با خرید یک ست میز ناهار خوری نقره ای و یا مبلمان نقره ای می توانید خانه خود را متمایز و خاص کنید. انتخاب و خرید مبلمان نقره ای می تواند دکوراسیون پذیرایی شما را متحول کند. این روزها در بسیاری از فروشگاه ها میز و صندلی های نقره ای به چشم می خورد که می تواند طراحی منحصر به فردی را به شما هدیه دهد. گلدان نقره ای و جا شمعی نقره ای را هم می توانید بر روی میز خود بچینی. عده ای هم دوست دارند از  پرده نقره ای در دکوراسیون سالن پذیرایی خود استفاده کنند.

کاغذ دیواری نقره ای در طراحی داخلی

بهتر است برای انتخاب رنگ مناسب فضا و دلخواه خودتان عجله نکنید. احساس خودتان و اعضای خانواده را در نظر بگیرید و همین طور تاریک و روشن شدن فضا و میزان ست بودن با سایر وسایل خانه. شما هم اگر علاقه به  نصب کاغذ دیواری در خانه دارید با انتخاب کاغذ دیواری نقره ای کلاسیک می توانید یکباره یک تغییر و تحول بسیار تاثیر گذار و عجیبی در خانه ایجاد کنید . البته کاغذ دیواری نقره ای چیزی نیست که شما بتوانید برای کل دیوارهای پذیرایی یا اتاق استفاده کنید !! تنها یک دیوار را هدف بگیرید.

دکوراسیون مدرن رنگ نقره ای

دکوراسیون مدرن رنگ نقره ای

دکوراسیون مدرن رنگ نقره ای

دکوراسیون مدرن رنگ نقره ای

دکوراسیون مدرن رنگ نقره ای