دکوراسیون انگلیش هوم


دکوراسیون انگلیش هوم بین خانم ها سبک پرطرفداری هست چون  سبکی دوست داشتنی ای است که حس آرامش را می دهد. دکوراسیون خانه های انگلیسی رابطه ی نزدیکی با طبیعت دارد. رنگ ها و طرح های این سبک ملایم و بسیار زیبا هستند. طرح گل را تقریبا در بیشتر وسایل این سبک می توان دید. اگه شما هم یک خانه ی رویایی میخواهید که منبع آرامشتان باشد حتما تا آخر این مطلب رو بخوانید.

پالت رنگ دکوراسیون انگلیش هوم

بهتراست قبل از توضیح این سبک، پالت رنگی آن را بگوییم. رنگ سفید، شیری، صورتی، گلبهی، کرم، آبی آسمانی رنگهایی است که بیس رنگی این سبک شناخته شده است. شما میتوانید دو یا سه رنگ را انتخاب کنید و آن را در فضای منزلتان استفاده کنید.

عناصر اصلی این سبک

بد نیست که بدانیم چه چیزهایی باید داخل خانه مان بگذاریم که طبق انگلیش هوم دیزاین شود. پارچه های گلدار، کاغذ دیواری های گل گلی، قالی های رنگارنگ و ترکیبی از اشیاء هنری قدیمی اکسسوری های اصلی این مدل خانه ها هستند.

مبلمان استیل

در مورد رنگ ها و عناصر این سبک دکوراسیون انگلیش هوم گفتیم. حالا در مورد پذیرایی خانه توضیح می دهیم. از استایل مبلمان کلاسیک در این سبک استفاده می کنیم. مبل استیل مثل کویین یا ویکتورین ایده ی خوبی است. این نوع مبلمان چون متریال چوب دارند و طبیعت را نشان می دهند مناسب این سبک هستند.

فرش های شاد و گلدار

گلدار بودن و استفاده از رنگ های شاد در این سبک حرف اول را میزنند. از فرش ها یا قالیچه های گلدار استفاده کنید. این قالیچه ها کلی انرژی و رنگ به قسمت پذیرایی خونتان میدهند. قالیچه هم انتخاب بسیار خوبی است ،خیلی از دیزاینر های انگلیسی برای این سبک استفاده از قالیچه های حصیری رو پیشنهاد میکنند.

دکوراسیون انگلیش هوم
پرده

مدل پرده ها و طرحشون خیلی مهم هستند. بهتر است از رنگ های شاد و طرح گل ریز استفاده کنید.

رنگ دیوار یا کاغذ دیواری

رنگ شاد یا کاغذ دیواری گلدار انتخاب خوبی است. ولی در انتخاب طرح وسایلتان دقت کنید. نیازی نیست همه خانه را گل گلی کنید. یا یک کاغذدیواری گل گلی را برای کل خانه تان استفاده کنید. شاید اکنون برایتان جالب و خاص باشد ولی بعد یک مدت دلتان را میزند! میتوانید از کاغذدیواری گلدار برای یک قسمت از خانه تان استفاده کنید.

تاپستری گلدار

اگه دوست دارید از دیوار خانه تان پارچه آویزان کنید مدل گلدار آن رو انتخاب کنید. تاپستری های زیادی با طرح های مختلف هستند که رنگ و رویی زیبا به خانه تان میدهند.

لوستری های کلاسیک

این سبک خانه ها کلاسیک هستند پس بهتر است از لوسترهای کلاسیک استفاده کنید.

شومینه

در بیشتر این مدل خانه ها از شومینه استفاده میشود که یک قاب عکس خانوادگی بزرگ هم بالای ان قرار دارد. این قاب عکس ها از جنس چوب و بعضی از آنها مدل قدیمی هستند.

گلدان های زیبا

در دکوراسیون انگلیش هوم میتوانیم از گلدان های پر شده از گل های باغچه یا سبدهایی از گل های مصنوعی استفاده کنیم. تزئین گل ها مثل اکسسوری های دیگر باید کاملا ساده باشد.

آباژور

یک آباژور سفید با کلاهک گلدار یا صورتی جلوه ی خانه تان را چند برابر می کند.

آشپزخانه کلاسیک یا مدرن؟

فضای آشپزخانه باید طوری باشد که به هیجان و افزایش انرژی برای یادگرفتن آشپزی کمک کند. ممکن است سبک کلاسیک را برای آشپزخانه دوست نداشته باشید. شما میتوانید کنار دکوراسیونی که دارید یک آشپزخانه مدرن داشته باشید. ( پیشنهاد میکنم که اگه هر دو سبک کلاسیک و مدرن را دوست دارید و یا انتخاب یکی از آنها برایتان سخت است، از سبک نئوکلاسیک استفاده کنید. این سبک ترکیبی از دو سبک مدرن و کلاسیک است و طرفدارای زیادی دارد. )

ظروف گلدار

میتوانید از سرویس پذیرایی، سرویس قاشق چنگال گلدار، ظروف چای و.. کنار چای ساز، ظروف چایخوری گل گلی، ناهار خوری گلدار کوچک و.. در آشپزخانه تان استفاده کنید.

اتاق خواب

تخت و وسایل بزرگ اتاق را سفید انتخاب کنید. از اکسسوری های گلدار استفاده کنید. روتختی صورتی ملایم با گل های ریز و درشت انتخاب خوبی است. کوسن ها را با پرده اتاق ست کنید تا یکدستی اتاق باسلیقه بودنتان را کاملا نشان بدهد.دکوراسیون انگلیش هوم