۵ ایده نوسازی منزل که کاملا ارزش اجرایی دارد

با اجرای این ۵ نظر به ارزش خانه خود بیافزایید. وقتی در حال ساختن خانه خود هستید، یقیناً به فکر فروش آن نیستید. اما ممکن است روزی نیاز به فروش خانه داشته باشید. بهترین راه برای افزایش قیمت منزلتان این است که پرتی های آن را حذف کرده و به بنای مفید بیافزایید و نیز دیزاین داخلی را بروز رسانی کنید و هر نکته ای که به سبک زندگی امروزی نزدیک تر است را اجرا کنید.

همه ی نوسازی ها به یک شیوه نیستند قطعا بعضی از آن ها موفق ترند. اگر در نظر دارید که منزل خود را بازسازی کنید به سراغ طرح هایی بروید که عام پسند باشند زیرا شانس بهتری در جذب گروه های بیشتری از مشتریان خواهید داشت.

اگرچه بیشتر مردم هنگام بازسازی منزل، هزینه بیشتری را صرف بازسازی آشپزخانه و حمام میکنند اما ممکن است این نوع نگرش در تغییرات، کل بودجه بازسازی را مصرف کند. پس تا می توانید در آشپزخانه و سرویس ها کمتر تغییرات ایجاد کنید تا بتوانید بودجه خود را در قسمت های معرض دید خانه صرف کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. این ۵ پیشنهاد را در بازسازی منزل خود مدنظر داشته باشید تا به ارزش ملکتان بیافزایید و در دید مشتریان جذاب تر باشد:

از آشپزخانه شروع کنید

۵ ایده نوسازی منزل که کاملا ارزش اجرایی دارد

می گویند آشپزخانه قلب خانه است. مبرهن است که یکی از مکان هایی که بیشتر وقت بانوی منزل در آن میگذرد، آشپزخانه است. بنابراین آشپزخانه اولین جایی است که خریداران آن را بررسی میکنند و امکانات آن را با نیازهای خود می سنجند. ظاهر کابینت آشپزخانه را بهبود بخشید عمق ویا طول کابینت را ایجاد فضای بیشتر، افزایش دهید.

یکی دیگر از مواردی که نظر خریداران را به خود جلب میکند، لوازم موجود در آشپزخانه که هرچقدر بازدهی بیشتر و میزان مصرف انرژی آنها کمتر باشد مرغوب تر است. قرارگیری کشوهای ماکروویو روی فضای کانتر یک ایده خوب است.در نظر داشته باشید که یک ماشین ظرفشویی با کیفیت و بی صدا، از نظر همه یک آپشن مثبت آشپزخانه است.

یکی دیگر از کارهای ساده و کم زحمت و مناسب از لحاظ بودجه، کاشی های دکوری آشپزخانه است. استفاده از سنگ و کاشی های تایلی جلوه بهتری به آشپزخانه شما می دهند. دربهای جک دار( آرام بند) و لولاهای محکم طول عمر کابینت را افزایش می دهد.

اندود رنگ

۵ ایده نوسازی منزل که کاملا ارزش اجرایی دارد

یک روش سریع برای بهبود ظاهر هر اتاق، اضافه کردن یک لایه رنگ تازه است. رنگ بازده بالایی در سرمایه گزاری نوسازی منزل دارد اما میزان ارزش آن به رنگی که انتخاب میکنید بستگی دارد. برای جذب گروه بزرگتری از مشتریان، بهتر است از رنگهای همه پسند استفاده کنید . رنگهای تند و جیغ مورد پسند خیلی از افراد نیست حتی ممکن است که اینگونه رنگها مشتری را از خرید منزل منصرف کند زیرا حدس میزند که زمان و هزینه زیادی برای رفع این معضل نیاز دارد و حتی ممکن است از شما بخواهند قبل از فروش منزل، آن را اصلاح کرده و به آنها تحویل دهید.در بازسازی دیوارها از رنگهای ملایم و کمرنگ استفاده شود زیرا خریدار راحت تر میتواند تصمیم بگیرد که در صورت خرید چه تغییراتی در رنگ خانه ایجاد نماید.

استفاده از پنجره های به روز، عایق صوتی و جداری

۵ ایده نوسازی منزل که کاملا ارزش اجرایی دارد

امروزه پنجره های قدیمی در چشم خریداران، جلوه خوبی ندارند. پس پنجره های قدیمی را با پنجره های امروزی تعویض نمایید. پنجره های عایق علاوه بر جلوه بهتر و زیباتر، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی ایجاد میکنند و نیز در برابر سر و صدا عایق خوبی است و سبب افزایش راندمان منزل شماست.

سرویس بهداشتی

۵ ایده نوسازی منزل که کاملا ارزش اجرایی دارد

حمام و سرویس بهداشتی از دیگر نقاطی است که همچون آشپزخانه نظر خریداران را به خود جلب میکند. حتما لازم نیست کل حمام و سرویس را تغییر دهید.شما میتوانید روی میز توالت اعمال تغییر کنید مثلا میتوانید آن را تعویض نمایید یا آن را صورت جفت در سرویس قرار دهید. میتوانید نورپردازی آن را تغییر دهید یک رنگ جدید بزنید و یا کف حمام را مجددا سرامیک کنید تا جلوه بهتری به حمام شما بدهد.

محوطه سازی

۵ ایده نوسازی منزل که کاملا ارزش اجرایی دارد

بسیاری از مالکان هنگام فروش ملک خود توجه چندانی به محوطه سازی ندارند اما این گفته قدیمی همچنان صادق است: شما فقط یک فرصت دارید تا اولین تاثیرگذاری را داشته باشید. پس فضای سبز و چمن های منزل شما اولین چیزی هست که خریدار خانه شما با آن روبه رو می شود.

تیم بازسازی

برای بازسازی منزلتان، یک شرکت توانمند و قابل اعتماد را انتخاب کنید تیم طراحی متخصص، در طول فرآیند نوسازی، دانش و تخصص خود را ارائه می دهد و با چنین تیمی میتوانید مطمئن شوید که نوسازی شما دقیقا همان چیزی است که شما میخواستید.