دفتر کار خانگی خود را طراحی کنید و از کار کردن لذت ببرید!

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در شیوه کارها و ارزشمند تر شدن هر لحظه، امکان کار کردن در خانه برای انسان ها بیشتر شده است. وجود یک دفتر کار خانگی و دکوراسیون مناسب آن می تواند برای انجام راحت تر کار ها به افراد کمک کند. از سال ها قبل در کشورهای اروپایی این موضوع مطرح بوده است و به همین دلیل در بسیاری از خانه های آن ها مکانی مخصوص به کار وجود دارد. در کشور ما نیز این موضوع در حال افزایش است. این مکان در واقع همان اتاق کار است، اما به معنای مکانی حرفه ای تر و منظم تر است. در واقع نام این مکان اهمیتی ندارد، موضوع مهم نوع کار شما و مدت زمانی است که در آن صرف می کنید.

 دفتر کار خانگی

امروزه در شهر های بزرگ مشکل ترافیک و شلوغی باعث شده است تا دفتر کار خانگی بیشتر رواج پیدا کند تا هم در زمان و هم در هزینه ها بیشتر صرفه جویی شود. با این روش انرژی ای که برای رسیدن به محل کار صرف می شود نیز می تواند برای تمرکز بر روی کار استفاده شود. برای این که بدانید چگونه می توانید دفتر کار خانگی مناسب داشته باشید با وندا سازه همراه باشید:

دفتر کار خانگی خود را طراحی کنید و از کار کردن لذت ببرید!

دفتر کارخانگی معمولا برای کار های وابسته به کامپیوتر و یا کارهای دستی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل طراحی دکوراسیون دفتر کار خانگی به نوع کار و نیاز شما و ابعاد مکان بستگی دارد. معمولا افرادی که کار آزاد دارند و کار و محصول شخصی خود را ارائه می دهند از دفتر کارخانگی استفاده می کنند. این افراد با اتصال به اینترنت در هر مکانی از دنیا می توانند کار خود را انجام دهند. این گونه هم در هزینه و هم در زمان خود صرفه جویی کرده و از پرداخت مالیات برای دفتر کار نیز معاف می شوند. اگر شما نیز کاری با این شرایط دارید می توانید شرکت خصوصی خود را در خانه طراحی کنید.

دفتر کار خانگی خود را طراحی کنید و از کار کردن لذت ببرید!

هنگام طراحی دفترکار، تلاش برای هماهنگی آن با تمام دکوراسیون خانه، شما را از کاری که می خواهید انجام دهید دور می کند. با ایجاد کمی تغییرات در دفتر کار خانگی می توانید مشخص کنید که این مکان برای کار ایجاد شده است و حس محیط کار را برای خود ایجاد کنید، این گونه تمرکز بیشتری نیز بر کار خود خواهید داشت.

تفاوت دفتر کار با اتاق کار

یکی از اشتباهات رایج در طراحی دفتر کار خانگی این است که با اتاق کار اشتباه گرفته می شود. اتاق کار مکانی فردی و خصوصی تر است. در حالی که دفتر کار باید فضایی رسمی تر داشته باشد. یکی از دلایل این موضوع این است که شما نسبت به کار خود ممکن است که از مشتری ها در دفتر کار خانگی پذیرایی کنید، به همین دلیل فضای رسمی دفتر کار باعث می شود تا مشتری متوجه جدی بودن کار شما بشود. در طراحی دفتر کارخانگی با استفاده از رنگ های ساده و پاستلی، می توانید فضایی مدرن ایجاد کنید، هم چنین با عدم استفاده از رنگ های براق و درخشان از خستگی چشم ها و عدم تمرکز خود نیز جلوگیری خواهید کرد.

دفتر کار خانگی خود را طراحی کنید و از کار کردن لذت ببرید!

زمانی که تصمیم به طراحی دفتر کارخانگی گرفتید نگران ابعاد مکان مورد نظرتان نباشید. اگر مکان شما کوچک است، یک دفتر کار کوچک ایجاد کنید، با خرید لوازم کمتر و استفاده بهینه از فضا می توانید این کار را انجام دهید. در مکان های باریک نیز با استفاده از میز های دیواری فضایی مفید برای کار خود ایجاد کنید.

دفتر کار خانگی خود را طراحی کنید و از کار کردن لذت ببرید!

اگر شما نیز تصمیم به ایجاد دفتر کار خانگی دارید، می توانید با جستجو و بررسی مدل های دفتر کارخانگی در اینترنت و مجله های دکوراسیون داخلی طراحی مناسب برای فضا مورد نظر خود را بیابید و از آن ها الهام بگیرید.

دفتر کار خانگی خود را طراحی کنید و از کار کردن لذت ببرید!