خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

طراحی مینیمالی مدرن با کم کردن عناصر معماری، خطوط ساده و فضاهای باز، آزادانه تعریف شده است. اما این نکته بدین معنا نیست که در هر فضا فقط از رنگ های سیاه و سفید استفاده شود، در واقع ما 4 نوع متفاوت از فضای مینیمال مدرن را که هرکدام منحصر به فرد هستن را برای شما جمع آوری کردیم. از فضاهای سفید باز گرفته تا فضاهایی با رنگ های متنوع و هنری، این فضاها با الهام بخشیدن به ذهن شما، می توانند به شما نشان دهند که طراحی مینیمال مدرن چگونه در عین دعوت کنندگی، کاربردی باشند.

 

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمالطرح 1-

نور طبیعی فوق العاده ای که این فضا را روشن می کند، به خاطر رنگ سفید دیوار ها و کف و سقف، پدید آمده است. استفاده ای جسورانه از مبلمان تیره رنگ بزرگ در وسط نشیمن، در میان این فضای روشن و ملایم کاملا به چشم می آید.

تضاد رنگ روشن و تیره ی این فضا زیباست. و همینطور تضاد ابعاد کوچک و بزرگ وسائل و مبلمان مثل خطوط باریک مشکی صندلی، چراغ ها، وسائل بزرگ شاخص مثل کاناپه و دیوار تیره ی وسط..

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

این فضا آنقدرها هم که به نظر می رسد، بزرگ نیست. اما با طراحی مینیمال و ساده به شکل زیرکانه ای این فضا از نظر بصری بزرگ و دلباز به نظر می رسد.

طراحی منحنی صندلی تحریر و صندلی مشکی فلزی در اتاق نشیمن بسیار هماهنگ شده است و همینطور دیوار بتنی طرحدار که به این فضای یکدست، بافتی متفاوت داده است.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

در نظر گرفتن کابینت های براق در اپن جزیره، در طراحی مینیمال آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. همچنین خط کف سیاه و سفید، بین آشپزخانه و نشیمن ارتباط برقرار کرده است.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

جداسازی فضاهای خانه با خطوط تایل های سیاه و سفید، راه خیلی مناسبی برای بعد دادن به این خانه است. و همینطور احساس منحصر به فردی است وقتی که شما از یک فضای تارک به فضای روشن قدم برمی دارید.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

ایده ی جداسازی سرویس و اتاق خواب با یک دیوار، در عین یکپارچه به نظر رسیدن کلیت فضا، بسیار جالب است. نکته ی قابل توجه در این فضا، تضاد روشنی و تیرگی و چگونگی بازی با نور است. از پنجره های سرتاسری اتاق خواب گرفته، تا نورهای نقطه ای که داخل سرویس میدرخشند.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

سینک روشور بتنی سرویس با جنس بافت دار خود به این فضای مینیمال روح تازه ای بخشیده است.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمالطرح 2-

چوب زرد رنگ روشن شومینه به عنوان عنصر شاخص، در طراحی این فضا قابل ستایش است. این دیوار چوبی در مقابل فضای یکدست اطراف بسیار جلب توجه میکند.

پنجره های کف تا سقف نور زیاد و زیبایی را وارد این فضا می کنند. پرده ها با رنگ خاکستری تیره، برای محرمیت بیشتر فضای خصوصی اجازه ی ورود نور کمتری را می دهند.

 فضای گوشه ی دنج، برای نوشیدن یک فنجان چای و مطالعه ی کتاب، عالی است. کاناپه ی مینیمالیست با ملافه ی روشن روی آن علاوه بر حس دعوت کنندگی، یک مبلمان لوکس محسوب می شود.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

خطوط ساده و کابینت های یکدست سفید، فضای آشپزخانه را بسیار مینیمال به چشم می آورد.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

این آشپزخانه ی باز، به پنجره های سرتاسری اجازه می دهد که نور و منظره ی بیرون را به محیط آشپزخانه ی مجاور نشیمن بیاورند.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمالطرح 3-

این فضای مدرن خیلی هنری و به روز است. آباژور صنعتی سه پایه و نامتقارن بودن تابلوی نقاشی روی دیوار، فضایی ساده و مردن را به بیننده القا می کنند.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

میز غذاخوری فلزی که ترکیبی از طراحی قدیمی و مدرن است، همراه با دیوار آجری شخصیتی مینیمال را به فضا بخشیده است.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال

تابلوی نقاشی و گلدان گل با رنگ های متنوع به فضای مدرن و مینیمال نهارخوری گرما و صمیمیتی الهام بخش را میدهند.

طراحی صندلی های میز غذاخوری با سه رنگ از تنالیته های قهوه ای، و همچنین صندلی سفید یکسره در مقابل، به فضا تنوع و تازگی را القا کرده است.

خانه هایی با طراحی مدرن و مینیمال